Intressant reklamlösning

 

Sony är i idéstadiet för att revolutionera reklam på tv. De har många idéer och förslag men ett av dem handlar om att kunna avbryta reklam genom att skrika ut märkesnamn. Detta gör att reklamen blir mer personlig och man tar till sig märket eftersom att man är tvungen att säga det.

Jag vet dock inte hur man planerar att genomföra detta teknisk.

 

Så om ni sitter hemma och skriker ”Libresse”, kom ihåg var ni läste det först!

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: